BEZ LANIA WODY

Nie napiszemy tutaj o pozycjonowaniu – bo skoro tutaj trafiłeś zapewne Wiesz czemu ono służy i jakie niesie korzyści.  Warto jednak wiedzieć ze jest to proces, który wymaga nakładów finansowych, czasu oraz doświadczenia firmy która się tym zajmuje.

Cała rozgrywka zwana pozycjonowaniem odbywa się na boisku google, na którym to nikt jasno nie określił reguł. Stąd proces ten czasem trwa dłużej czasem krócej. Celem naszym jest wprowadzenie klienta na frazy które dadzą mu zwrot inwestycji w pozycjonowanie oraz jego rozwój, większą liczbę zapytań od klientów czy sprzedaż.

Jako że sami nie lubimy marketingowego bełkotu, na samym początku współpracy mówimy jak jest – nie koloryzując tematu. Do każdego projektu oddelegowywane są osoby za nie odpowiedzialne, stąd podejmujemy się tylko poważnych projektów. Nie oferujemy pozycjonowania sezonowego, niemożliwego, z grupy fraz zamrożonych przez google.

Warto zaznaczyć, że nie jesteśmy tanią ofertą z allegro, forum czy ogłoszenia. Jesteśmy firmą informatyczną działającą od 2005 roku na rynku IT, teleinformatyki, dedykowanych systemów informatycznych, zarządzania systemami informatycznymi oraz marketingu internetowego.

Stosujemy model współpracy oparty na poświęconej przez nas pracy, czasem są ta setki godzin, czasem mniej, więcej. Model abonamentowy – jest to model powszechnie stosowany przez poważne agencje interaktywne – i jest to jeden słuszny model w dzisiejszych czasach i możliwościach. Model rozliczania za efekty to twór środowiska „szybkiego rynku pozycjonowania”, który obecnie nie ma racji bytu, gdyż opiera się na „spamowaniu”, które to bardzo sprawnie jest wyłapywane przez mechanizmy googla – efektem jest spadek strony w rankingu.

O adwords i firmach SEO

Od 12 lat obserwujemy firmy z branży marketingu firmy z branży SEO/SEM które pojawiają się i jeszcze szybciej znikają. Jest to stały trend, niezmienny od dawna.

Warto zwrócić uwagę na firmy które przede wszystkim reklamują się przez reklamy google – tj adwordsy. Wybierając firmę która ma się zająć waszym biznesem pod kątem marketingowym, warto zwrócić na to uwagę. Wpisujecie w google frazę pozycjonowanie_miasto i oto na górze pojawiają się ancymony, które to pojawiają się w reklamach adwords – super umowy, najtańsi, najszybsi 🙂

Dla firmy z branży pozycjonowania i marketingu intranetowego dużym nietaktem jest używanie adwordsów do swojej promocji. O czym to świadczy: firma nie ma klientów ( jest tak niesamowita), po drugie nie zna się na pozycjonowaniu – skoro korzysta z adrowdsów i po trzecie jest to firma która idzie na masówkę – ty odejdziesz zły i ogolony z pieniędzy ale na twoje miejsce jest 20-50 innych zbłąkanych dusz, ot życie, tak było jest i będzie.

Plusem tych górnych pozycji w adwords jest to że Panowie bądź Panie z danej firmy, znają się na reklamie adwords (nawet rozdają im certyfikaty ) dla mnie osobiście to potwarz, to tak jak by dawali certyfikaty z obsługi pralki czy żelazka, lecz tu pewnie część branży opowie o remarketingu czy konwersjach, landingpages itd…

Zasada jest prosta: nie buduje się domu przez firmę, która reklamuje się na budynku, który wznosi konkurencja.

 

 

 

Continue Reading

WordPress | Ataki DDoS przez https ? Proszę.

Google od kilki lat – wskazywało drogę postępu stron i sklepów w zakresie security i wiarygodności, ogłaszając ze ten kto będzie miał SSL będzie lepiej traktowany… Testowaliśmy na dużych i małych  –  zero znaczenia w odniesieniu do SERPow, ale nie to tym mowa.

Wesołe chłopaki z grup Undernetowych, zaczęli oferować ataki przez protokół https:// na naszego kochanego w SEO świecie wordpressa, za pośrednictwem starego jak świat wysyłania pingbacków ze zmodyfikowanym nagłówkiem HTTP, nieszczelna ofiara w zamian otrzymuje wszystkie nieładne komunikaty sieciowe.

Trudnością i majstersztykiem tego rodzaju ataku jest to że przeprowadzany jest on prze kanał szyfrowany, stąd bardzo ciężko go wykryć zarówno przez A-Ddosy, filtry i inne detektory zachowań. Requesty wykonane przez SSL, aby zostały zidentyfikowane jako niebezpieczne muszą zostać poddane analizie czy są bezpieczne czy nie, a to wszystko przez procesem deszyfrowania ruchu.

Wpływa to na obciążenia najmowanych zasobów, które na procesy deszyfracji spalają sporo kalorii. Podanie przeciętnemu wordpressowi na współdzielonym serwerze – tj 2h Syn Ddos rozkłada wszystkie standardowe hostingi w Polsce.

Zalecamy zawsze abyście mieli kopię zapasową swojego sklepu, strony, portalu, gdyż większość firm hostingowych, rozłoży ręce w tej sytuacji, choć wcześniej podpisaliście albo zaakceptowaliście regulaminy które i tak winę zrzucą na nas – owieczki 🙂

źródło: raporty kaspersky, wiedza własna, ynternet

 

 

Read the latest car news and check out newest photos, articles, and more from the Car and Driver Blog.

Continue Reading

Budżet marketingowy w Norwegii i Danii.

Kluczowym pytaniem podczas rozmów z klientami chcących podbić lub zaistnieć w Skandynawii jest – „Ile za to zapłacimy”. Odpowiedź w ciemno w kilku żołnierskich słowach brzmi – „wstępnie nie mniej niż tysiąc złotych miesięcznie”. I jest to kwota startowa, gdyż wiele firm nie posiada w swoich szeregach osób mówiących po norwesku czy duńsku, nie są w stanie zredagować newsów na stronie czy profilach społecznościowych. Często spada to na nasze barki zwiększając koszty obsługi.

marketing-norwegia

Nie posiadając takiej kwoty w miesięcznym budżecie można sobie dać spokój z sensownym marketingiem internetowym, stabilnym pozycjonowaniem w Norwegii czy Danii. Koszty pozyskiwania ruchu z miejsc które taki ruch dostarczają są droższe niż w Polsce około czterokrotnie.  Średni koszt artykułu o firmie X w dość popularnym blogu to koszt około 1500 – 3500 tysiąca złotych. I nie są to blogi mainstreamowe z pierwszej setki.

Warto zatem wcześniej przygotować odpowiedni budżet, który pozwoli spokojnie przebrnąć przez początkowe etapy marketingu online:  budowę wizerunku obcej marki, zaufanie, stworzenie treści przez native speakerów, nie z biur tłumaczeń z Polski, bo 90% polskich tłumaczy pisze w językach skandynawskich myśląc jak Polak, a to potężny błąd i niestety nagminny. Ważna tutaj jest regularność odpowiednich działań marketingowych, ich jakość oraz stabilność, co jest dla nas najważniejszym elementem.

Bardzo często obserwując naszą konkurencje w kraju X czy Y widoczne są „katapultowe skoki” na wysokie pozycje jednak po miesiącu działa grawitacja czyniąc swoją funkcję – mocne pikowanie w dół. Zdajemy sobie sprawę, że może to być wywołane naciskami klientów oczekujących szybkich efektów, na wczoraj i najczęściej jest to wywołane bardzo niskim budżetem, niską odpowiedzialnością  i brakiem wiedzy po obu stronach.  Zakładając ze Pan X chciałby zwojować rynek meblarski w Danii czy Szwecji, bądź sprzedać okna i drzwi – wydając 500 pln/mc czyli 125$  – kierunek jest tylko jeden – Indie – kupowanie niskiej jakości linków – które po wydaniu 6000 tys w ciągu roku dadzą nic.

Zatem jeżeli Pan X – tak widzi model biznesowy działań marketingu online, lepiej będzie się zgłosić do skandynawskich dużych graczy z danej branży z oferta na zindeksowanie produktu, czy to w sklepie online czy stacjonarnej sieciówce – koszta kilkadziesiąt  tysięcy per EAN, retro kwartalne i mega długie terminy płatności. Ot rzeczywistość jak w Polsce.

Zachęcam zatem do przemyślanych i mądrych wyborów, gdyż często jest to współpraca na lata, a warto pracować z kimś kto ma pojęcie o tym co robi, a jego działania dają konkretny zwrot inwestycji.

Continue Reading

Pozycjonowanie w Norwegii

Pozycjonowanie w Norwegii ? Dlaczego nie. Norwegia to tylko 5 milionowy kraj, który jako kraj informacyjny ma potężny potencjał zakupowy. Wchodząc na rynek z usługą lub produktem właściwie mamy gwarancje zbytu, pod warunkiem przeprowadzenia odpowiedniej kampanii reklamowej w mediach elektronicznych.  Aby rozpocząć jakiekolwiek działania marketingowe trzeba się wyposażyć w następujący w odpowiednie narzędzia tj:

  • nabyć domenę *.NO – aby tego dokonać należy mieć zarejestrowaną działalność na terenie Norwegii. Rejestracje weryfikuje NORID wspólnie z Enhetsregisteret – coś ala rejestr centralny.  Jeżeli nie posiadasz tam działalności to są 3 wyjścia: skorzystanie  z pośrednika który taka domenę dla Ciebie zdobędzie, skorzystanie z innej domeny np.com, próba zarejestrowania domeny dla non-firmy tj. priv.no. Ostatnie rozwiązanie jest najgorsze.
  • Przygotować stronę w języku norweskim, nie jako subdomenę ale osobny twór. Odradzamy korzystać z polskich pseudo-tłumaczy, a skorzystać z ofert native speakerów. Wielu naszych klientów korzystało z tzw szybkich tłumaczeń norweskich – jednak było to niezrozumiałe dla norwegów i zaoszczędzone pieniądze – teraz trzeba wydać 2 razy.
  • Ustalamy budżet projektu – tutaj zawsze analizujemy konkurencje, wyceniamy konkurencyjność fraz i realne szanse powodzenia przedsięwzięcia. Jednak koszt zawsze jest nie mniejszy niż 600 pln / mc.
  • Optymalizujemy stronę pod wyszukiwarkę Google, tak aby była przyjazna robotom jak i ludziom. JEst to bardzo ważny proces, gdyż może dać na samym początku bardzo zaskakujące efekty.
  • Tutaj następuje proces pozycjonowania – jednego z elementów marketingu internetowego. Tutaj w zależności od budżetu jaki został ustalony, podejmujemy się wielu działań mających na celu podniesienie pozycji strony w wynikach wyszukiwania.
  • Korzystamy z różnych źródeł pozyskiwania potencjalnych klientów. Tutaj ogromne znaczenie ma produkt czy też oferowana usługa. Wiele z nich jest nie socjalnych, tj nie nadających się na profile portali społecznościowych, jednak nawet w przypadku takich produktów/usług należy tam po prostu być. W każdym przypadku stosujemy różne strategie mające na celu – zwiększenie oglądalności strony i przyciągnięcie potencjalnych klientów.

W telegraficznym skrócie:

  • zakup domenę NO
  • przetłumacz stronę – native speaker
  • ustal budżet
  • resztą zajmuje się grupa Novitech .

Jeżeli nie masz możliwości zakupu domeny NO, nowej strony, zajmiemy się tym za Ciebie od a do z. Pamiętaj jednak że pozycjonowanie to proces i nie można naginać rzeczywistości internetowej w dowolny sposób. Techniki tego typu na szczęście to już przeszłość.

Zapraszamy do współpracy.

CEO Krzysztof Matysiak

Download Free WordPress Themes Themeforest and free plugins Codecanyon – addonswp.com.

Continue Reading