O adwords i firmach SEO - Pozycjonowanie stron - Norwegia, Szwecja, Dania, Niemcy oraz Polska
57731
post-template-default,single,single-post,postid-57731,single-format-standard,qode-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,pitch-ver-1.1, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,fade_push_text_right,grid_1300,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

O adwords i firmach SEO

Od 12 lat obserwujemy firmy z branży marketingu firmy z branży SEO/SEM które pojawiają się i jeszcze szybciej znikają. Jest to stały trend, niezmienny od dawna.

Warto zwrócić uwagę na firmy które przede wszystkim reklamują się przez reklamy google – tj adwordsy. Wybierając firmę która ma się zająć waszym biznesem pod kątem marketingowym, warto zwrócić na to uwagę. Wpisujecie w google frazę pozycjonowanie_miasto i oto na górze pojawiają się ancymony, które to pojawiają się w reklamach adwords – super umowy, najtańsi, najszybsi 🙂

Dla firmy z branży pozycjonowania i marketingu intranetowego dużym nietaktem jest używanie adwordsów do swojej promocji. O czym to świadczy: firma nie ma klientów ( jest tak niesamowita), po drugie nie zna się na pozycjonowaniu – skoro korzysta z adrowdsów i po trzecie jest to firma która idzie na masówkę – ty odejdziesz zły i ogolony z pieniędzy ale na twoje miejsce jest 20-50 innych zbłąkanych dusz, ot życie, tak było jest i będzie.

Plusem tych górnych pozycji w adwords jest to że Panowie bądź Panie z danej firmy, znają się na reklamie adwords (nawet rozdają im certyfikaty ) dla mnie osobiście to potwarz, to tak jak by dawali certyfikaty z obsługi pralki czy żelazka, lecz tu pewnie część branży opowie o remarketingu czy konwersjach, landingpages itd…

Zasada jest prosta: nie buduje się domu przez firmę, która reklamuje się na budynku, który wznosi konkurencja.

 

 

 

Krzysztof Matysiak

CEO at Novitech Marketing Group