Oferujemy oprogramowanie ProgartDental. Program powstawał pod stałą współpracą z klinikami stomatologicznymi. Program rozwijany od roku 1991, z powodzeniem wdrażany w klinikach wielostanowiskowych.

 

1. Oprogramowanie dla stomatologii ProgartDental.

Moduły podzielone są na 3 grupy:

LEKARZ

  • Pacjenci na dziś,
  • Karty historii choroby pacjentów
  • Lekarz na jednym ekranie posiada informację dot. Historii choroby, terminów, kosztorysów leczenia, diagramu uzębienia, rozliczeń z pacjentem. Z karty pacjenta przejście do programów obrazowania.
  • Generowanie recept, zleceń do laboratoriów techniki dentystycznej
  • Wypisanie rachunku – różne cenniki (prywatny, NFZ, ubezpieczalnie: MEDICA, Allianz, ENELMED, PZU…)
  • Generowanie wizyt kontrolnych.
  • Podpinanie do karty skanów różnych dokumentów (wypis ze szpitala, obrazy, mowa)
  • Wywiad lekarski
  • Zgody na zabiegi
  • Skierowania
  • Zaświadczenia

REJESTRACJA

  • Ustalanie grafika przyjęć (zmienne, wg potrzeb)
  • Umawianie pacjentów
  • Generowanie SMSów o zbliżających się wizytach
  • Rozliczanie pacjentów (gotówka, karta, wyduki paragonów fiskalnych)
  • Przyjmowanie i rejestracja faktur zewnętrznych – podział kosztów na lekarzy
  • Raporty dla księgowości
  • Rozliczanie ubezpieczalni

MENAGER

  • Finanse firmy
  • Rachunek ekonomiczny
  • Honoraria dla lekarzy i personelu średniego
  • Ustalanie cenników

REJESTRACJA INTERNETOWA

Program może być wymodelowany wg potrzeb klienta końcowego

progartdental-2

progartdental-3

Zapraszamy do kontaktu: 605 885 661.

O adwords i firmach SEO

Od 12 lat obserwujemy firmy z branży marketingu firmy z branży SEO/SEM które pojawiają się i jeszcze szybciej znikają. Jest to stały trend, niezmienny od dawna.

Warto zwrócić uwagę na firmy które przede wszystkim reklamują się przez reklamy google – tj adwordsy. Wybierając firmę która ma się zająć waszym biznesem pod kątem marketingowym, warto zwrócić na to uwagę. Wpisujecie w google frazę pozycjonowanie_miasto i oto na górze pojawiają się ancymony, które to pojawiają się w reklamach adwords – super umowy, najtańsi, najszybsi 🙂

Dla firmy z branży pozycjonowania i marketingu intranetowego dużym nietaktem jest używanie adwordsów do swojej promocji. O czym to świadczy: firma nie ma klientów ( jest tak niesamowita), po drugie nie zna się na pozycjonowaniu – skoro korzysta z adrowdsów i po trzecie jest to firma która idzie na masówkę – ty odejdziesz zły i ogolony z pieniędzy ale na twoje miejsce jest 20-50 innych zbłąkanych dusz, ot życie, tak było jest i będzie.

Plusem tych górnych pozycji w adwords jest to że Panowie bądź Panie z danej firmy, znają się na reklamie adwords (nawet rozdają im certyfikaty ) dla mnie osobiście to potwarz, to tak jak by dawali certyfikaty z obsługi pralki czy żelazka, lecz tu pewnie część branży opowie o remarketingu czy konwersjach, landingpages itd…

Zasada jest prosta: nie buduje się domu przez firmę, która reklamuje się na budynku, który wznosi konkurencja.

 

 

 

Continue Reading

WordPress | Ataki DDoS przez https ? Proszę.

Google od kilki lat – wskazywało drogę postępu stron i sklepów w zakresie security i wiarygodności, ogłaszając ze ten kto będzie miał SSL będzie lepiej traktowany… Testowaliśmy na dużych i małych  –  zero znaczenia w odniesieniu do SERPow, ale nie to tym mowa.

Wesołe chłopaki z grup Undernetowych, zaczęli oferować ataki przez protokół https:// na naszego kochanego w SEO świecie wordpressa, za pośrednictwem starego jak świat wysyłania pingbacków ze zmodyfikowanym nagłówkiem HTTP, nieszczelna ofiara w zamian otrzymuje wszystkie nieładne komunikaty sieciowe.

Trudnością i majstersztykiem tego rodzaju ataku jest to że przeprowadzany jest on prze kanał szyfrowany, stąd bardzo ciężko go wykryć zarówno przez A-Ddosy, filtry i inne detektory zachowań. Requesty wykonane przez SSL, aby zostały zidentyfikowane jako niebezpieczne muszą zostać poddane analizie czy są bezpieczne czy nie, a to wszystko przez procesem deszyfrowania ruchu.

Wpływa to na obciążenia najmowanych zasobów, które na procesy deszyfracji spalają sporo kalorii. Podanie przeciętnemu wordpressowi na współdzielonym serwerze – tj 2h Syn Ddos rozkłada wszystkie standardowe hostingi w Polsce.

Zalecamy zawsze abyście mieli kopię zapasową swojego sklepu, strony, portalu, gdyż większość firm hostingowych, rozłoży ręce w tej sytuacji, choć wcześniej podpisaliście albo zaakceptowaliście regulaminy które i tak winę zrzucą na nas – owieczki 🙂

źródło: raporty kaspersky, wiedza własna, ynternet

 

 

Read the latest car news and check out newest photos, articles, and more from the Car and Driver Blog.

Continue Reading

Budżet marketingowy w Norwegii i Danii.

Kluczowym pytaniem podczas rozmów z klientami chcących podbić lub zaistnieć w Skandynawii jest – „Ile za to zapłacimy”. Odpowiedź w ciemno w kilku żołnierskich słowach brzmi – „wstępnie nie mniej niż tysiąc złotych miesięcznie”. I jest to kwota startowa, gdyż wiele firm nie posiada w swoich szeregach osób mówiących po norwesku czy duńsku, nie są w stanie zredagować newsów na stronie czy profilach społecznościowych. Często spada to na nasze barki zwiększając koszty obsługi.

marketing-norwegia

Nie posiadając takiej kwoty w miesięcznym budżecie można sobie dać spokój z sensownym marketingiem internetowym, stabilnym pozycjonowaniem w Norwegii czy Danii. Koszty pozyskiwania ruchu z miejsc które taki ruch dostarczają są droższe niż w Polsce około czterokrotnie.  Średni koszt artykułu o firmie X w dość popularnym blogu to koszt około 1500 – 3500 tysiąca złotych. I nie są to blogi mainstreamowe z pierwszej setki.

Warto zatem wcześniej przygotować odpowiedni budżet, który pozwoli spokojnie przebrnąć przez początkowe etapy marketingu online:  budowę wizerunku obcej marki, zaufanie, stworzenie treści przez native speakerów, nie z biur tłumaczeń z Polski, bo 90% polskich tłumaczy pisze w językach skandynawskich myśląc jak Polak, a to potężny błąd i niestety nagminny. Ważna tutaj jest regularność odpowiednich działań marketingowych, ich jakość oraz stabilność, co jest dla nas najważniejszym elementem.

Bardzo często obserwując naszą konkurencje w kraju X czy Y widoczne są „katapultowe skoki” na wysokie pozycje jednak po miesiącu działa grawitacja czyniąc swoją funkcję – mocne pikowanie w dół. Zdajemy sobie sprawę, że może to być wywołane naciskami klientów oczekujących szybkich efektów, na wczoraj i najczęściej jest to wywołane bardzo niskim budżetem, niską odpowiedzialnością  i brakiem wiedzy po obu stronach.  Zakładając ze Pan X chciałby zwojować rynek meblarski w Danii czy Szwecji, bądź sprzedać okna i drzwi – wydając 500 pln/mc czyli 125$  – kierunek jest tylko jeden – Indie – kupowanie niskiej jakości linków – które po wydaniu 6000 tys w ciągu roku dadzą nic.

Zatem jeżeli Pan X – tak widzi model biznesowy działań marketingu online, lepiej będzie się zgłosić do skandynawskich dużych graczy z danej branży z oferta na zindeksowanie produktu, czy to w sklepie online czy stacjonarnej sieciówce – koszta kilkadziesiąt  tysięcy per EAN, retro kwartalne i mega długie terminy płatności. Ot rzeczywistość jak w Polsce.

Zachęcam zatem do przemyślanych i mądrych wyborów, gdyż często jest to współpraca na lata, a warto pracować z kimś kto ma pojęcie o tym co robi, a jego działania dają konkretny zwrot inwestycji.

Continue Reading

Pozycjonowanie w Norwegii

Pozycjonowanie w Norwegii ? Dlaczego nie. Norwegia to tylko 5 milionowy kraj, który jako kraj informacyjny ma potężny potencjał zakupowy. Wchodząc na rynek z usługą lub produktem właściwie mamy gwarancje zbytu, pod warunkiem przeprowadzenia odpowiedniej kampanii reklamowej w mediach elektronicznych.  Aby rozpocząć jakiekolwiek działania marketingowe trzeba się wyposażyć w następujący w odpowiednie narzędzia tj:

  • nabyć domenę *.NO – aby tego dokonać należy mieć zarejestrowaną działalność na terenie Norwegii. Rejestracje weryfikuje NORID wspólnie z Enhetsregisteret – coś ala rejestr centralny.  Jeżeli nie posiadasz tam działalności to są 3 wyjścia: skorzystanie  z pośrednika który taka domenę dla Ciebie zdobędzie, skorzystanie z innej domeny np.com, próba zarejestrowania domeny dla non-firmy tj. priv.no. Ostatnie rozwiązanie jest najgorsze.
  • Przygotować stronę w języku norweskim, nie jako subdomenę ale osobny twór. Odradzamy korzystać z polskich pseudo-tłumaczy, a skorzystać z ofert native speakerów. Wielu naszych klientów korzystało z tzw szybkich tłumaczeń norweskich – jednak było to niezrozumiałe dla norwegów i zaoszczędzone pieniądze – teraz trzeba wydać 2 razy.
  • Ustalamy budżet projektu – tutaj zawsze analizujemy konkurencje, wyceniamy konkurencyjność fraz i realne szanse powodzenia przedsięwzięcia. Jednak koszt zawsze jest nie mniejszy niż 600 pln / mc.
  • Optymalizujemy stronę pod wyszukiwarkę Google, tak aby była przyjazna robotom jak i ludziom. JEst to bardzo ważny proces, gdyż może dać na samym początku bardzo zaskakujące efekty.
  • Tutaj następuje proces pozycjonowania – jednego z elementów marketingu internetowego. Tutaj w zależności od budżetu jaki został ustalony, podejmujemy się wielu działań mających na celu podniesienie pozycji strony w wynikach wyszukiwania.
  • Korzystamy z różnych źródeł pozyskiwania potencjalnych klientów. Tutaj ogromne znaczenie ma produkt czy też oferowana usługa. Wiele z nich jest nie socjalnych, tj nie nadających się na profile portali społecznościowych, jednak nawet w przypadku takich produktów/usług należy tam po prostu być. W każdym przypadku stosujemy różne strategie mające na celu – zwiększenie oglądalności strony i przyciągnięcie potencjalnych klientów.

W telegraficznym skrócie:

  • zakup domenę NO
  • przetłumacz stronę – native speaker
  • ustal budżet
  • resztą zajmuje się grupa Novitech .

Jeżeli nie masz możliwości zakupu domeny NO, nowej strony, zajmiemy się tym za Ciebie od a do z. Pamiętaj jednak że pozycjonowanie to proces i nie można naginać rzeczywistości internetowej w dowolny sposób. Techniki tego typu na szczęście to już przeszłość.

Zapraszamy do współpracy.

CEO Krzysztof Matysiak

Download Free WordPress Themes Themeforest and free plugins Codecanyon – addonswp.com.

Continue Reading