pozycjonowanie_norwegia

Pozycjonowanie w Norwegii

Pozycjonowanie w Norwegii ? Dlaczego nie. Norwegia to tylko 5 milionowy kraj, który jako kraj informacyjny ma potężny potencjał zakupowy. Wchodząc na rynek z usługą lub produktem właściwie mamy gwarancje zbytu, pod warunkiem przeprowadzenia odpowiedniej kampanii reklamowej w mediach elektronicznych.  Aby rozpocząć jakiekolwiek działania marketingowe trzeba się wyposażyć w następujący w odpowiednie narzędzia tj:

  • nabyć domenę *.NO – aby tego dokonać należy mieć zarejestrowaną działalność na terenie Norwegii. Rejestracje weryfikuje NORID wspólnie z Enhetsregisteret – coś ala rejestr centralny.  Jeżeli nie posiadasz tam działalności to są 3 wyjścia: skorzystanie  z pośrednika który taka domenę dla Ciebie zdobędzie, skorzystanie z innej domeny np.com, próba zarejestrowania domeny dla non-firmy tj. priv.no. Ostatnie rozwiązanie jest najgorsze.
  • Przygotować stronę w języku norweskim, nie jako subdomenę ale osobny twór. Odradzamy korzystać z polskich pseudo-tłumaczy, a skorzystać z ofert native speakerów. Wielu naszych klientów korzystało z tzw szybkich tłumaczeń norweskich – jednak było to niezrozumiałe dla norwegów i zaoszczędzone pieniądze – teraz trzeba wydać 2 razy.
  • Ustalamy budżet projektu – tutaj zawsze analizujemy konkurencje, wyceniamy konkurencyjność fraz i realne szanse powodzenia przedsięwzięcia. Jednak koszt zawsze jest nie mniejszy niż 600 pln / mc.
  • Optymalizujemy stronę pod wyszukiwarkę Google, tak aby była przyjazna robotom jak i ludziom. JEst to bardzo ważny proces, gdyż może dać na samym początku bardzo zaskakujące efekty.
  • Tutaj następuje proces pozycjonowania – jednego z elementów marketingu internetowego. Tutaj w zależności od budżetu jaki został ustalony, podejmujemy się wielu działań mających na celu podniesienie pozycji strony w wynikach wyszukiwania.
  • Korzystamy z różnych źródeł pozyskiwania potencjalnych klientów. Tutaj ogromne znaczenie ma produkt czy też oferowana usługa. Wiele z nich jest nie socjalnych, tj nie nadających się na profile portali społecznościowych, jednak nawet w przypadku takich produktów/usług należy tam po prostu być. W każdym przypadku stosujemy różne strategie mające na celu – zwiększenie oglądalności strony i przyciągnięcie potencjalnych klientów.

W telegraficznym skrócie:

  • zakup domenę NO
  • przetłumacz stronę – native speaker
  • ustal budżet
  • resztą zajmuje się grupa Novitech .

Jeżeli nie masz możliwości zakupu domeny NO, nowej strony, zajmiemy się tym za Ciebie od a do z. Pamiętaj jednak że pozycjonowanie to proces i nie można naginać rzeczywistości internetowej w dowolny sposób. Techniki tego typu na szczęście to już przeszłość.

Zapraszamy do współpracy.

CEO Krzysztof Matysiak

Krzysztof Matysiak

CEO at Novitech Marketing Group